Co oferujemy:
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego
- weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dostarczonych dokumentów
- ewidencja zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie deklaracji podatkowych
Prowadzenie ewidencji i rozliczeń VAT
- sporządzanie rejestrów zakupu oraz sprzedaży
- rejestracja dla potrzeb VAT oraz aktualizacja zgłoszonych danych
- rejestracja dla potrzeb VAT oraz aktualizacja zgłoszonych danych
- kontrola dokumentów dotyczących operacji podlegających rozliczeniu VAT
Prowadzenie ksiąg handlowych - w zakresie zgodnym z przepisami ustawy o rachunkowości
- weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dostarczonych dokumentów
- ewidencja zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką rachunkowości firmy
- sporządzanie deklaracji podatkowych
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników oraz zleceniobiorców
- sporządzanie umów o pracę, zlecenia, o dzieło
- sporządzanie list płac
- sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych
- obsługa rozliczeń z ZUS
- prowadzenie kartotek pracowników
- sporządzanie deklaracji PIT-4R i PIT-8AR
- rozliczenia roczne pracowników PIT-11
Pomoc przy uruchamianiu działalnośc
- pomoc przy wypełnianiu wniosków rejestracyjnych
- pomoc przy wyborze formy opodatkowania
- wypełnianie druków zgłoszeniowych ZUS
- inne niezbędne czynności
Obsługa podatkowa osób indywidualnych
- sporządzanie wniosków o zwrot VAT od materiałów budowlanych
- sporządzanie rozliczeń rocznych PIT
- sporządzanie deklaracji spadkowych
- pozostałe sprawy indywidualne osób fizycznych
Sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie z przepływów pieniężnych)
- sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz innych wymaganych przez banki, Urząd Marszałkowski, ubezpieczycieli, leasing
- sporządzanie bieżących analiz dla kontrahentów zgodnie z ustalonymi wzorami
ZASADY WSPÓŁPRACY
- Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorców z terenu całej Polski - przewidujemy kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy.
- Przed rozmową prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji w celu ustalenia ceny za usługi – jaka jest forma opodatkowania, średnia liczba dokumentów w miesiącu, liczba zatrudnionych pracowników.
- Najszybciej jak to jest możliwe przedstawimy ofertę cenową, a po jej akceptacji prześlemy projekt umowy do podpisania (istnieje możliwość negocjacji warunków umowy).
- Po nawiązaniu współpracy odbiór dokumentów od podatnika może odbywać się w siedzibie biura, w siedzibie podatnika lub dokumenty można dostarczać przy wykorzystaniu poczty internetowej, poczty tradycyjnej lub kuriera.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności